Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2007 18:51 - Любов...? По-добре да си падам по шоколад!
Автор: beinlove Категория: Други   
Прочетен: 1460 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2007 15:38


 Темата е малко специфична, та затова мислих, мислих какво заглавие да й поставя и избрах това. Защо?

По принцип говоря толкова рядко за любов, чувства и т.н., че ме хваща срам. Вълнуват ме толкова различни неща, че някак си просто ей така да се разговоря... мне! Това е лично!
Ето защо, съзнавайки това, ще попитам: Страх ли ви е да кажете "Обичам те!" ? Някои хора го изпитват, но не го признават. Други пък не знаят дали точно това, което чувстват е обич и трябва ли да го казват. Трети - ги е срам и т.н. Има толкова много случаи, че накрая ти писва от всичко и си казваш: "Любов...? По-добре да си падам по шоколад!"

Ще съм доволна и на лаконични отговори, тъй като самата аз никога не бих писала в подобна тема. А защо я пускам? За да се успокоя, че хората повече обичат, отколкото просто говорят за любовта.



Тагове:   шоколад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wildroses - !
06.10.2007 19:30
"За да се успокоя, че хората повече обичат, отколкото просто говорят за любовта."
Много ми хареса причината за пускането на темата. ;)
Споделям същата надежда.
Мисля, че ПОказването на обичта носи сладост и радост, но и думите, изказани с това чувство и в признаването му, са ценни.
Поздрави :))
цитирай
2. miacarra - по добре
06.10.2007 23:35
да си падам по шоколад
цитирай
3. beinlove - дали?
07.10.2007 14:20
Аз казвам, че на моменти наистина е по-хубаво да си падам по шоколад. Той винаги е сладък, не създава проблеми, винаги е в състояние да ти подобри състоянието, да напомни на формона неговата функция, а и той не е малък (говоря за големите шоколади).
НО от друга гледна точка е по-хубаво да си "падам" по любовта. Тя не е калорична, а напротив, колкото повече я консумираш, толкова по-добре се чувстваш физически, тя ти предоставя емоции, които един шоколад...да ме извинява, но колкото и да е сладък... не може да ти даде. А и любовта е нещо, което никога няма да ти накърти!

А относно "Обичам те" - силни думи, но не за слаби хора.
цитирай
4. miacarra - ха мога да те оборя по всяка една
07.10.2007 15:09
от тезите ти относно консумацията и състоянието но нямам време. Шоколада не убива нали? затова го предпочитаме - независимо дали е фин млечен или марципан
Всеки с мнението си :))
цитирай
5. beinlove - ...
07.10.2007 18:43
А любовта убива ли? ... А тогава аз защо съм жива? Или не съм?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beinlove
Категория: Хоби
Прочетен: 70807
Постинги: 23
Коментари: 80
Гласове: 209
Архив